BTW-Chitralekha 7.0

An English language ‘Fine Living’ monthly glossy, BTW (By The Way) is the highest selling luxury vehicle of Mumbai. Exclusive world content, brilliant photography, unrivalled coverage on travel and cuisines, art and automobiles, high-life and events, BTW reaches over 160,000 homes in Mumbai and Ahmedabad.

What sets BTW apart is the combination of stylish content with modern layout and distinctive design. Distributed along with the flagship brand, Chitralekha Gujarati, BTW offers a perfect blend of ambience and numbers to all high-end advertisers.

Celkové hodnocení

Průměr hodnocení
3

Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste

Přejít do App Store

Souhrnné informace o BTW-Chitralekha

  • Verze programu

    7.0
  • Autor

  • Potřeba instalace

    ano
  • Velikost souboru

    22,08 MB
  • Systémové požadavky

    Aplikace pro: iPhone, iPad
  • Jazyk

    • Angličtina
  • Staženo

    0× celkem
    0× tento měsíc
  • Poslední aktualizace

    10. 10. 2019

Něco jsme propásli?

Dejte nám vědět. Upozornit redakci Stahuj
Velice děkujeme za Vaše podněty