Hlavní navigace

CP Help Desk 6.5.12

Evidence požadavků, callcentrum, nahrávání hovorů

CP HELP DESK je softwarová aplikace, která vám pomůže efektivně komunikovat s vašimi zákazníky. Umožňuje zpracovávat velké množství požadavků a účelně s nimi pracovat. Jeho výhodou je nejen záznam veškerých událostí a jejich přehlednost, ale především rychlé předání kompetentním osobám k řešení a celkové zlepšení komunikace se zákazníky. Získáte s ním automatickou kontrolu splnění stanovených termínů (při zadání požadavku má operátor okamžitě k dispozici potřebné termíny dle servisní smlouvy) a tvorbu reportů a statistik, které jistě ocení vaši vedoucí pracovníci. Produkt je vyvíjen na základě bohatých zkušeností ověřených praxí již od roku 1999. V roce 2009 se stal finalistou v soutěži  IT produkt roku.

Co vám CP Help Desk přinese:

  • uživatelsky přívětivé řešení a intuitivní ovládání,
  • snížení nákladů spojených s vyřizováním požadavků,
  • zlepšení procesů a postupů,
  • zvýšení produktivity práce,
  • kratší reakční dobu na požadavky zákazníků,
  • automatickou kontrolu plnění termínů,
  • tvorbu reportů a grafických přehledů,
  • implementaci do vašeho prostředí "na klíč",
  • integraci s libovolnou telefonní ústřednou,

Co umí:

  • zadávání požadavků zákazníků telefonicky, přes web, e-mail nebo přijmutím alarmu z externího zařízení,
  • identifikace zákazníka a zobrazení informací o něm ještě před vyzvednutím hovoru,
  • nahrávání hovorů a jejich přiřazení konkrétnímu požadavku,
  • informování zákazníka o stavu řešení, automatické odeslání e-mailu,
  • sledování historie komunikace a tvorba databáze informací,
  • podrobný záznam řešení včetně možnosti připojovat přílohy,
  • stanovení termínů vyřešení a jejich automatická kontrola,
  • filtrace a řazení požadavků dle zvolených kritérií (např. charakter požadavku, zákazník, stav řešení, ...),
  • oddělená oblast zobrazování informací pro řešitelský tým a zákazníka,
  • možnost nastavení priorit řešení,
  • nastavení způsobu eskalace požadavků,
  • přístup servisních techniků "v terénu" přes web rozhraní, PDA, ...,
  • uživatelská tvorba reportů a grafických přehledů,
  • možnost integrace se stávajícími systémy CRM, ERP,... (XML, API, WEB Services, .NET remoting, atd.),
  • nastavení různého stupně oprávnění,
  • vícejazyčné verze,
  • možnost individuálního nastavení aplikace s ohledem na potřeby a činnosti společnosti,
  • nastavení vzhledu webového rozhraní dle Vašich grafických pravidel

Celkové hodnocení

Průměr hodnocení
3

Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste

Stáhnout zdarma Zkontrolováno antivirem s vylepšením od
Aktualizace programu
11. 2. 2013
Antivirová kontrola
25. 3. 2024 3:43
Program pravděpodobně spustíte na tomto počítači Vybrat jiné parametry
Staženo
1 524×
Celkové hodnocení
Průměr hodnocení
3

Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste

Stáhnout zdarma Zkontrolováno antivirem

Souhrnné informace o CP Help Desk

Oznámit potíže s programem

Program nejde stáhnout, má chybný popis nebo víte o novější verzi? Dejte nám o tom vědět. Velice Děkujeme za Vaše podněty.

Něco jsme propásli?

Dejte nám vědět. Upozornit redakci Stahuj
Velice děkujeme za Vaše podněty