CP HELP DESK je softwarová aplikace, která vám pomůže efektivně komunikovat s vašimi zákazníky. Umožňuje zpracovávat velké množství požadavků a účelně s nimi pracovat. Jeho výhodou je nejen záznam veškerých událostí a jejich přehlednost, ale především rychlé předání kompetentním osobám k řešení a celkové zlepšení komunikace se zákazníky. Získáte s ním automatickou kontrolu splnění stanovených termínů (při zadání požadavku má operátor okamžitě k dispozici potřebné termíny dle servisní smlouvy) a tvorbu reportů a statistik, které jistě ocení vaši vedoucí pracovníci. Produkt je vyvíjen na základě bohatých zkušeností ověřených praxí již od roku 1999. V roce 2009 se stal finalistou v soutěži IT produkt roku.
Co vám CP Help Desk přinese:
Co umí:
Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste
Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste